.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به همت شهرداری قائم شهر و با حضور وزیر آموزش و پرورش ؛
جاده سلامت درون شهری قائم شهر افتتاح شد / شادمانی شهروندان قائم شهری از اقدامات شهرداری قائم شهر + تصاویر
شمال نیوز : پروژه جاده سلامت درون شهری قائم شهر به مسافت ۲۴۵۰ متر طی مدت ۱۰۰ روز از سوی شهرداری قائم شهر احداث و به بهره برداری رسید

شمال نیوز : جاده سلامت درون شهری قائم شهر با حضور دکتر یوسف نوری ، وزیر آموزش و پرورش ، مهندس یوسف پور فرماندار ، مهندس کاظم علیپور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قائم شهر و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان افتتاح شد .

 

به گزارش شمال نیوز، در آئین باشکوه افتتاح این پروژه ، خانواده های معظم شهدا ، جانبازان ، اصحاب رسانه  و اقشار مختلف شهروندان قائم شهری حضوری چشمگیر داشتند .

 

در این مراسم ، دکتر نوری وزیر آموزش و پرورش و نماینده تام الاختیار رئیس جمهورضمن بازدید از ست های ورزشی و پارک بازی کودکان و غرفه های ایجاد شده در مسیر جاده سلامت به گفتگو با مردم و غرفه داران پرداخت .

 

در جریان این بازدید و مراسم افتتاح ، بسیاری از شهروندان قائم شهری با رساندن خود به وزیر آموزش و پرورش خرسندی خود را از افتتاح این جاده در قلب شهر اعلام نموده و از شهردار جوان و پرتلاش قائم شهر مهندس کاظم علیپور و همکارانش تقدیر و تشکر نمودند .

 

لازم به ذکر است ؛ شهرداری قائم شهر که با حضور شهردار علیپور اقدامات گسترده ای را در راستای خدمات رسانی به شهروندان قائم شهری آغاز کرده است جهت رفاه حال شهروندان عزیز در این پروژه همزمان با ساخت جاده سلامت ، اقدام به نصب مبلمان شهری ، جانمایی و ساخت 9 باب آلاچیق ، نصب ست های ورزشی در طول مسیر ، ساخت یک واحد رستوران ، پارک های بازی در 4 نقطه از مسیر ، استقرار 15 دوچرخه چهار نفره در ایستگاه مربوطه همراه با ساخت مسیری ایمن برای دوچرخه سواری کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان نموده است که با استقبال و تجلیل شهروندان قائم شهری روبرو شد .

 

ایجاد فضای سبز دلنشین و زیبا ، طراحی و رنگ آمیزی دیوراهای اطراف جاده سلامت و نقاشی های دلنشین در قالب دیوارنگاره های چشم نواز ، نصب سیستم صوتی در طول مسیر جاده سلامت برای پخش موسیقی و نصب تیرهای روشنایی دکوراتیو در مسیر، از دیگر اقدامات شهرداری قائم شهر در این پروژه زیبا به شمار می روند .

 

پروژه جاده سلامت درون شهری قائم شهر به مسافت ۲۴۵۰ متر طی مدت ۱۰۰ روز از سوی شهرداری قائم شهر احداث و به بهره برداری رسید.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.